Palautus
Tuotteiden palauttamisesta seuraa aina kuljetuspäästöjä ja pakkausmateriaalia, mitä ei voida uudelleen käyttää sellaisenaan. Kannustamme tekemään ostopäätöksen harkiten, jotta vältämme ylimääräiset palautukset ja päästöt.
Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi, joten tarjoamme 30 päivän palautusoikeuden lähetyksen vastaanottamisesta alkaen. Palautus on maksullinen ja veloitetaan palautettavasta summasta. Palautuksen kustannukset on alkuperäisen tilauksen toimituskustannuksia vastaava summa.
Huomoitavaa
- Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja alkuperäisessä kunnossa olevia tuotteita.
- Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita.
- Suuremmille huonekalutilauksille sovi palautus erikseen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.
- Mikäli olet palauttamassa laskulle tilattua tuotetta, maksa lasku normaaliin tapaan eräpäivän mukaisesti.
Ohjeet palautukseen
Tee palautusilmoitus Palautuslomake -sivulla.
Ohjeet palautuksen pakkaamiseen
- Koottavat tuotteet on purettava osiin ennen palautusta.
- Kaikki tuotteeseen kuuluvat osat tulee olla tallella.
- Käyttöohjeet ja tuotepakkaus tulee olla tallella.
- Tuotepakkaukseen ei tule tehdä merkintöjä.
- Tuotepakkaus – tai -pakkaukset tulee pakata alkuperäiseen postituspakkaukseen.
- Pehmusta lähetys huolellisesti ja käytä alkuperäistä pakkauksessa ollutta pehmikettä.
- Poista tai peitä siististi postituspakkauksesta alkuperäinen osoitekortti.
- Sulje postituspakkaus kirkkaalla pakkausteipillä.
Hyvitys
Teemme hyvityksen 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Jos palautettu tuote on käytetty, vaurioitunut tai muuten jälleenmyyntikelvoton, on meillä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka. Mikäli huomaamme palautuksessa virheitä, asiakaspalvelustamme ollaan yhteyksissä. Tilauksen hinta hyvitetään aina tilauksen maksutavan mukaisesti.
Kampanjakoodit
Kampanjakoodilla saatu alennus poistuu tai pienenee, jos palautuksen myötä koodilla saadun alennuksen ehdot eivät enää täyty.
Väärä tuote
Inhimillisiä viheitä voi sattua. Jos sait väärän tilauksen tai tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Reklamaatio
Jos saamasi tuote on viallinen tai vahingoittunut kuljetuksessa, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla. Kirjoita otsikoksi: Reklamaatio *tuotenumero*. Kirjoita viestikenttään tuotteessa huomaamasi virheet. Ota kuvat pakkauksesta, sekä tuotteesta ja liitä ne sähköpostiviestiin.
Vaihto
Nopein tapa vaihtaa tuote toiseen on palauttaa tilaamasi tuote palautusehtojen ja -ohjeiden mukaisesti ja tehdä uusi tilaus. Kun palautuksesi on saapunut meille, teemme hyvityksen maksutapasi mukaisella tavalla. Huomioi, että asiakas maksaa toimitus- ja palautuskulut, mitkä vähennetään hyvitettävästä summasta. Palautuksen kustannukset on tilauksen toimituskustannuksia vastaava summa.